بانه؛ زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی

محمد کریم‌نژاد، یک کولبر اهل بانه با تیراندازی نیروهای هنگ‌مرزی در مرز هه‌نگه‌ژال بانه زخمی شد.

photo1701031433

به گزارش کولبرنیوز، شامگاه یکشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۲، یک کولبر اهل بانه توسط نیروهای هنگ‌مرزی در مرز هه‌نگه‌ژال بانه مورد اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای قرار گرفته و به شدت از ناحیه پا و پشت زخمی شد.

بر اساس این گزارش، هویت این کولبر، «محمد کریم‌نژاد» اهل بانه، با اصابت گلوله ساچمه‌ای از ناحیه پا و پشت به شدت زخمی شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز از ابتدای پاییز، از اول مهرماه تا اول  آذرماه ١۴٠۲، جمعاً ١۵۴ کولبر در مناطق مرزی کوردستان بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، ضرب و شتم توسط نیروهای نظامی رژیم و رفتن روی مین، کشته و زخمی شده‌اند.
از این تعداد جمعاً ۹ کولبر کشته و ١۴۵ کولبر نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ١۵۴ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ١۴۱ مورد معادل (%٩۲) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

خاش؛ تصادف یک دستگاه خودرو سوختبر

د نوامبر 27 , 2023
برخورد یک دستگاه خودرو سوختبر با خودروی سواری در مرکز شهرستان خاش، منجر به مجروح شدن سرنشینان دو خودرو شد. بە گزارش کولبرنیوز، بە نقل از حال‌وش، شامگاه روز یکشنبە ٥ آذرماه ۱۴۰۲، یک دستگاه خودرو سوختبر با خودروی سواری عبوری در مرکز شهرستان خاش برخورد کردند که منجر به […]
Screenshot 2023 11 27 112902

You May Like