بانه‌؛ برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات چهار فعال کارگری

روز چهارشنبە ٢٠ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات چهار فعال کارگری فاتح مجیدی، رحمان (عمر) سلیمانی، پروین عبدالله‌پناه و سعید محمدی در شهر بانه برگزار شد.

photo 2023 05 11 19 40 31

به گزارش کولبرنیوز، روز چهارشنبە ٢٠ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات چهار فعال کارگری فاتح مجیدی، رحمان (عمر) سلیمانی، پروین عبدالله‌پناه و سعید محمدی در شعبه ١٠١ دادگاه کیفری ۲ شهر بانە توسط قاضی میرزایی برگزار شد. اتهامات مطروحە در این دادگاه ١٥ دقیقەای علیه این فعالین «توهین به رهبری»، «تبلیغ علیه نظام» و «عضویت در احزاب اپوزیسیون» عنوان شده است که این چهار فعال کارگری تمامی این اتهامات را رد کردە و در دادگاه به دفاع از خود پرداختەاند.
این چهار فعال کارگری روز سەشنبە ۶ اردیبهشت‏ماە ١۴٠١ در آستانه اول ماه مه روز جهانی کارگر به همراه چهار تن دیگر از فعالین کارگری و اجتماعی شهر بانه با نام‌های حسن عزتی، نیشتمان رحمتی، افشین رشیدی و فواد فاروقی بدون حکم قضایی بازداشت و بە بازداشتگاە ادارە اطلاعات منتقل شدند.

لازم به ذکر است کە چند تن از این فعالین در سالهای گذشته نیز بە واسطە فعالیت‌های خود سابقه بازداشت و محکومیت را داشتەاند. دست‌کم شش نفر آنها از جمله پروین عبدالله‌پناه در آذرماه سال گذشته با اتهاماتی مشابه دادگاهی شده و به حبس‌ تعلیقی محکوم شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کولبر بر اثر سقوط از ارتفاعات در مرز نوسود

پ مه 11 , 2023
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، یک‌کولبر بر اثر سقوط از ارتفاعات در مرز نوسود زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافت. به گزارش کولبر نیوز، چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، یک‌کولبر اهل ثلاث باباجانی بر اثر سقوط از ارتفاعات در مرز نوسود در حین کولبر زخمی شده و به مراکز درمانی منتقل […]
photo 2023 05 11 19 45 34

You May Like