بازداشت و انتقال رضا اقدسی، فعال کارگری به زندان اوین

امروز سه‌شنبه ۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲، رضا اقدسی از فعالین کارگری و کارگر قدیمی و اخراجی ایران خودرو، پس از احضار به شعه سوم دادسرای اوین، بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

IMG 3133

به گزارش کولبرنیوز، امروز سه‌شنبه ۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲، رضا اقدسی از فعالین کارگری و کارگر قدیمی و اخراجی ایران خودرو، پس از احضار به شعه سوم دادسرای اوین، بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

این فعال کارگری، روز شنبه ١٧ تیرماه ١۴٠٢، طی احضاریه‌ای جهت ادای توضیحات و مراحل دادرسی پرونده‌اش به شعبه سوم دادسرای اوین احضار شده بود.

آقای اقدسی، ناشنوا است و به علت بیماری‌های متعدد جسمی تحت درمان پزشکان معالج می‌باشد. 

لازم به ذکر است، بامداد ۵ آذرماه ۱۴۰۱ و در اوج اعتراضات سراسری، منزل این فعال کارگری مورد هجوم نیروهای اطلاعات سپاه تهران قرار گرفت و ضمن تفتیش کامل منزلش، تلفن‌های همراه این فعال کارگری و همسرش توسط مامورین توقیف شده و کماکان گوشی‌های موبایل و آکانت‌های شبکه‌های اجتماعی وی و همسرش در اختیار نیروهای امنیتی می‌باشد.

 تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل احضار و بازداشت این شهروند اطلاعی حاصل نشده است.

کولبرنیوز

Next Post

اهواز؛ آزادی محسن دریس با تودیع وثیقه

چ اکتبر 25 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it محسن دریس از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ۹۸، با تودیع وثیقه از زندان سپیدار اهواز آزاد شد. به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه دوم آبان‌ماه ۱۴۰۲، محسن دریس از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ۹۸، با تودیع قرار وثیقه پانصد […]
IMG 6388

You May Like