ایمان بهزادپور؛ یکی از اولین جانباختگان خیزش انقلابی ژینا

ایمان بهزادپور اهل سنندج، یکی از اولین جانباختگان خیزش انقلابی ژینا که در ۲۸ شهریور‌ماه ۱۴۰۱ در تهران با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی به قتل رسید.

photo 2023 05 18 22 34 52

بە گزارش کولبرنیوز، یکی از جانباختگان خیزش انقلابی ژینا با هویت “ایمان بهزادپور” ۲۵ ساله، فرزند علاءالدین بهزادپور اهل سنندج می‌باشد که در جریان اعتراضات مردمی در تهران سه روز پس از قتل حکومتی ژینا امینی در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی به قتل رسید.
ایمان بهزادپور، یکی از اولین جانباختگان خیزش انقلابی ژینا محسوب می‌شود، با اینحال به دلیل تهدید خانواده وی از طرف اداره اطلاعات رژیم تا کنون هیچ اطلاع‌رسانی در مورد این شهروند جانباخته صورت نگرفته است. پیکر ایمان بهزادپور به شرط رسانەایی نشدن خبر جانباختنش توسط نهادهای امنیتی به خانواده او تحویل داده شد.
لازم به ذکر است که در گواهی فوت صادر شده از طرف پزشکی قانونی، دلیل فوت ایمان بهزادپور “برخورد جسم سخت به سر” اعلام شدە است.

کولبرنیوز

Next Post

برهان سعیدی فعال کارگری اهل سنندج بازداشت شد

ج مه 19 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it برهان سعیدی از فعالین شناخته شده کارگری و مدنی شهر سنندج، پس از احضار به اداره اطلاعات این شهر بازداشت شد. به گزارش کولبرنیوز روز پنجشنبە ۲٨ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، برهان سعیدی فعال کارگری شناخته شده شهر سنندج از […]
image 27

You May Like