ایرانشهر؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت عامر دادآفرین و محمد ملازهی

عامر دادآفرین ۱۸ ساله و محمد ملازهی ۲۵ ساله پس از گذشت بیش از یک هفته از زمان دستگیری کماکان در بازداشت نهادهای امنیتی می‌باشند.

IMG 20230625 201743 061

به گزارش کولبرنیوز، عامر دادآفرین ۱۸ ساله و محمد ملازهی ۲۵ ساله، فرزند و برادر، فریبا بلوچ فعال سیاسی شناخته شده اهل بلوچستان، پس از گذشت بیش از یک هفته از زمان دستگیری کماکان در بازداشت نهادهای امنیتی می‌باشند.روز یک‌شنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲، عامر دادآفرین ۱۸ ساله، پسر خانم فریبا بلوچ، پس از بازگشت از سفر انگلیس، به همراه دایی خود “محمد ملازهی” ۲۵ ساله، برادر خانم بلوچ، در حال بازگشت به ایرانشهر بودند که در ورودی شهر، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. نیروهای امنیتی شرط آزادی این دو عضو خانواده خانم بلوچ را منوط به ترک فعالیت‌های سیاسی وی کرده و گفته‌اند که باید به طور آشکار اعلام کند دیگر هیچ اقدام و فعالیتی علیه جمهوری اسلامی نخواهد داشت.لازم به ذکر است که نهادهای امنیتی تاکنون هیچ دلیلی بر بازداشت آن‌ها ارائه نکرده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

راسک؛ بازداشت چند ساعته دو کودک بلوچ توسط نیروهای امنیتی

ی ژوئن 25 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it امیر عالیزهی ۱۳ ساله فرزند حسین و عدنان عالیزهی ۱۴ ساله فرزند عبدالله توسط نیروهای امنیتی شهر راسک برای چند ساعت بازداشت شدند. به گزارش کولبرنیوز روز جمعه دوم تیرماه ۱۴۰۲، نیروهای امنیتی ور شهرستان راسک اقدام به […]
IMG 20230625 202434 351

You May Like