اعتصاب عذای پناهنده سیاسی کورد شوگار محمدی در کمپ دیپورتی موغلا در ترکیه

پناهنده سیاسی کورد شوگار محمدی که به همراه همسرش حسین منبری بیش از ۵ ماه است در کمپ دیپورتی موغلا ترکیه، خطر دیپورتشان به ایران هر لحظه امکان دارد؛ در اعتراض به وضعیت خود و همسرش اعلام اعتصاب غذا کرد.

image 24

به گزارش کولبرنیوز، پناهنده سیاسی کورد شوگار محمدی که بیش از ۵ ماه است به همراه همسرش حسین منبری در کمپ دیپورتی موغلا ترکیه هستند و هر لحظه احتمال دیپورت آن‌ها به ایران وجود دارد، در اعتراض به وضعیتشان و عدم رسیدگی به پرونده آن‌ها از سوی نهادهای مربوطه، دست به اعتصاب غذا زد.
حسین منبری و شوگار محمدی که به صورت غیرقانونی وارد ترکیه شده بودند، شامگاه پنج‌شنبه ۲۴ آذرماه ١۴٠١ به همراه بیش از صد پناهجوی دیگر در مسیر بندر مارماریس توسط نیروهای پلیس ترکیه بازداشت شده بودند. این زوج پناهنده سیاسی کورد حکم دیپورتشان را از اداره مهاجرت موغلا دریافت کردە و هر لحظه احتمال دیپورتشان به ایران وجود دارد.

کولبرنیوز

Next Post

بیست تن از فعالان مدنی و سیاسی سابق با انتشار بیانیه‌ای به بازداشت و صدور هفت سال حکم گلرخ ابراهیمی ایرایی واکنش نشان دادند

چ آوریل 19 , 2023
متن بیانیه: با گذشت بیش از هفت ماه از قیام‌ ژینا که فریاد زن زندگی آزادی را به کوچه و خیابان‌های سراسر کشور رساند و سپهر تازه‌ای برای رهایی زنان از ستمی تاریخی نمایان شد، شاهد موج دوباره‌ی بازداشت، حبس و صدور احکام سنگین برای فعالان سیاسی و اجتماعی هستیم […]
image 25

You May Like