اطلاعیه کولبرنیوز؛ دعوت از مردم کوردستان برای تحریم حداکثری مضحکه انتخابات ١١ اسفند

کولبرنیوز

مردم آزادیخواه کوردستان همانگونه که در همه‌پرسی ١٢ فروردین‌ماه ١٣۵٨، در تصمیمی جمعی و یکصدا به سرتاپای حاکمیت جمهوری اسلامی “نه” گفتند، در تمامی این سال‌ها نیز بر این یکصدایی به شیوه‌ای بالفعل تاکید کرده و بارها مشروعیت این رژیم جنایتکار را زیر سوال برده‌اند.
اکنون پس از خیزش انقلابی ژینا، اتحادی که حول آن شکل گرفت و لرزه‌های که بر پیکر از هم گسیخته این رژیم انداخت، بار دیگر جمهوری اسلامی ایران قصد دارد تا در نمایشی دیگر بخشی از مشروعیت از دست رفته خود را در نزد مزدوران خود بازیابد و به عمر این حاکمیت ننگین و پر از جنایت خود، جانی دوباره ببخشد.
اکنون، زمان آن است که مردم کوردستان به مانند سال‌های گذشته با رسوا کردن اقدامات دم و دستگاه‌های انتخابی رژیم و مزدوران و بوقچیان آن، در راستای ناکام گذاشتن این تلاش مذبوحانه به شکلی فعال و در اقدامی هماهنگ از رفتن به پای صندوق‌های رای خودداری کنند.
مردم کوردستان، برای نه گفتن به بیش از چهار دهه فقر، بیکاری، تبعیض و اشغال، برای هزاران کولبری که از زندگی شایسته انسانی محروم مانده و در کوهستان‌های کوردستان به رگبار گرفته شده و کشته یا زخمی شدند، یکصدا انتصابات ١١ اسفندماه ١۴۰٢ جمهوری اسلامی ایران را تحریم خواهند کرد.

هیئت مدیره خبرگزاری کولبرنیوز

پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه ١۴۰٢

کولبرنیوز

Next Post

مریوان؛ حمله نیروهای سپاه به روستای انجیران و مجروح شدن دو نفر

پ فوریه 29 , 2024
روز چهارشنبه ٩ اسفندماه ۱۴۰۲ نیروهای سپاه پاسداران به روستای انجیران مریوان حمله کرده و ٢ نفر را مجروح نمودند. به گزارش کولبرنیوز نیروهای سپاه پاسداران با حمله به روستای انجیران و تیراندازی به سمت اهالی و منازل این روستا ٢ نفر از اهالی (پدر و پسر) را مجروح کردند.هویت […]
نیروهای سپاه به روستای انجیران و مجروح شدن دو نفر

You May Like