اطلاعیه شماره ١ پیرو فراخوان اعتصاب مدارس

اطلاعیه شماره١ پیرو فراخوان اعتصاب مدارس

photo 2022 10 03 16 06 23

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، ضمن هشدار به آمران خشک مغز و لباس شخصی‌های قاتل از «ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی» می‌خواهد با تامین امنیت جانی مردم معترض و حق‌طلب، از ورود لباس شخصی‌های بی‌هویت تمامیت‌خواه در دانشگاه‌ها جلوگیری به عمل آورده و اجازه ندهند که قداره بندهای لباس شخصی، به جان و مال مردم به ستوه آمده، متعرض شوند.
متاسفانه حاکمیت جمهوری اسلامی بار دیگر به حریم دانشگاه متعرض شده و دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار داده است. ما با حاکمیتی مواجه هستیم که واژگون شدن سطل زباله و سوختن بنرهای تبلیغاتی ارگان نظامی‌اش را تخریب سرمایه ملی می‌خواند اما کشتار، بازداشت و زخمی کردن نخبگان دانشگاهی که بزرگترین سرمایه کشور هستند، مبارزه با اغتشاشگر سرسپرده می‌‌نامد.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، از تمامی معلمان سراسر کشور می‌خواهد با پیوستن به اعتراضات حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه مردم این جنبش حق‌خواهی را همراهی کنند.
معلمان شجاع و آگاه در روز سه‌شنبه مورخ ۱۲ مهرماه ضمن اعتصاب در مدارس، کشتار، دستگیری و زندان انسان‌های شریف و رنجدیده معترض به ساختار نامشروع حاکمیت را محکوم می‌نمایند و بر حفظ حریم دانشگاه‌ها و مکان‌های علمی پای می‌فشارند.
نیروهای نظامی، تفنگ‌تان را زمین بگذارید و به خیل مردم حق‌طلب بپیوندید.
این خیزش با کشتار و دستگیری مردم خاموش نمی‌شود.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان
۱۱ مهرماه ۱۴۰۱

کولبرنیوز

Next Post

حمایت مرکز همکاری احزاب کردستان ایران از اعتصاب معلمان و مدارس ایران

د اکتبر 3 , 2022
حمایت مرکز همکاری احزاب کردستان ایران از اعتصاب معلمان و مدارس ایران شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در بیانیه‌ای ضمن اعتراض به سرکوب گسترده اعتراضات اخیر مردم، آمده است “بسیاری از این معترضان به جان آمده، دانش آموزان و دانشجویانی هستند که همراه با میلیون ها ایرانی دیگر از […]
photo 2022 10 03 18 36 22

You May Like