اطلاعیه خانواده معلم بازداشتی “شعبان محمدی”

بی‌خبری از وضعیت شعبان محمدی

photo 2022 05 17 15 36 08

به اطلاع عزیزانی که به طرق مختلف نگران و پیگیر وضعیت شعبان محمدی بودند، می‌رسانیم که نامبرده در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از خیابان‌های شهر مریوان توسط نیروهای امنیتی لباس شخصی بازداشت شد. پس از پیگیری‌های خانواده، مسئولین قضایی و امنیتی در شهر مریوان به ما اطلاع دادند که شعبان محمدی را به ستاد خبری اداره اطلاعات سنندج انتقال داده‌اند. اما پس از گذشت یک هفته از بازداشت ایشان هیچ اطلاعی از وضعیت سلامتی وی نداریم.
بی‌خبری از وضعیت سلامتی شعبان محمدی در حالی نگرانی ما را دو چندان کرده که نامبرده از نارسایی‌های کلیوی و مشکلات روده و معده رنج می‌برد. پس از آزادی‌شان در پنجم اسفند ۱٤٠٠ که مدت ۲۵ روز را در سلول‌های اطلاعات در بازداشت بود، این بیماری‌ها تشدید شده بودند. از این رو اعلام می‌کنم که مسئولیت سلامتی شعبان محمدی متوجه ستاد خبری اطلاعات سنندج و مراکز قضایی این شهر می‌باشد.

کژال کریمی همسر معلم زندانی شعبان محمدی

کولبرنیوز

Next Post

پنچر کردن خودروی حامل کولبران توسط هنگ مرزی نوسود + ویدیو

چ مه 18 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it هنگ مرزی نوسود اقدام به پنچر کردن خودروی حامل کولبران در مرز نوسود کرد. به گزارش کولبرنیوز روز سه شنبه ٢٧ اردیبهشت ١٤٠١ نیروهای هنگ مرزی رژیم در نوسود مانع عبور خودروی حامل کولبران اهل جوانرود، ثلاث باباجانی […]
vlcsnap 2022 05 17 23h24m35s811

You May Like