متهم شدن “اشکان مروتی” به محاربه در بیدادگاه رژیم

اشکان مروتی که در تاریخ ٦ آبان ١٤٠١ به تنهایی با سرکوبگران رژیم در میدان اقبال سنندج درگیر شد و مورد اصابت گلوله آن‌ها قرار گرفت با اتهام محاربه از سوی رژیم روبرو شده است.

مروتی١ edited
عکسی از برگه اتهام اشکان مروتی

به گزارش کولبر نیوز روز جمعه ٦ آبان ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن اشکان مروتی به تنهایی با ماموران سرکوبگر رژیم درگیر و سرکوبگران رژیم که قادر به دستگیری وی نبودند با گلوله جنگی به سمت او تیراندازی کرده و پس از مجروح کردن، وی را بازداشت می‌کنند.
در جریان بازداشت کردن اشکان مروتی دو گلوله جنگی به شریان اصلی در قسمت ران و بیش از ٢٠٠ گلوله ساچمه‌ای به پهلو و پشت وی اصابت کرد.
پس از بازداشت و بیهوش شدن، ماموران سرکوبگر به سر و بدن با باتون ضربات متعددی وارد نموده و سپس وی را به بیمارستان کوثر سنندج منتقل کردند.

شجاعت اشکان مروتی در درگیری با ماموران سرکوبگر و ترس و وحشت سرکوبگران از وی بازخورد بسیاری در شبکه‌های اجتماعی توسط مردم انقلابی داشت و پس از اطلاع مردم سنندج از بستری بودن او در بیمارستان کوثر، تجمعاتی در مقابل این بیمارستان با سر دادن شعارهای انقلابی انجام شد که با حمله سرکوبگران روبرو گشت.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی نوسود

ج دسامبر 23 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it یک کولبر اهل شهر شاهو با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “که‌له‌به‌ر” زخمی شد. به گزارش رسیده به کولبر نیوز روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱، یک کولبر اهل روستایی “منصورآقایی” از توابع شهر شاهو با تیراندازی مستقیم […]
شدن یک کولبر در نوارمرزی نوسود

You May Like