اشنویه؛ یاسین صمصام جهت اجرای حکم حبس راهی زندان شد

یاسین صمصام از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، جهت اجرای حکم حبس و هشتاد ضربه شلاق خود، راهی زندان اشنویه شد.

IMG 6354

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه ٢٩ مهرماه ۱۴۰۲، یاسین صمصام از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، جهت اجرای حکم حبس و هشتاد ضربه شلاق خود، راهی زندان اشنویه شد. بر اساس این گزارش، یاسین صمصام پس از مراجعه به شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب اشنویه به زندان این شهرستان منتقل شد.

یاسین صمصام در تاریخ ٢٢ دی‌ماه ١۴٠١، بدون ارائه حکم قضایی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و سپس به زندان اشنویه منتقل شده بود.

این شهروند خردادماه سال جاری توسط دادگاه انقلاب اشنویه از بابت اتهام «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی از طریق شرکت در اعتراضات» به سه سال و ٩ ماه حبس و از بابت اتهام «مشارکت در تخریب عمدی اموال خصوصی مردم از طریق پرتاب سنگ و مشارکت در حمل مواد ناریه از نوع کوکتل» به یک سال حبس و هشتاد ضربه شلاق محکوم شده بود.

هم‌چنین یاسین صمصام از اتهام «عضویت در یکی از احزاب کرد اپوزیسیون حکومت ایران» تبرئه شده بود.

وی پس از هشت ماه بازداشت با تودیع وثیقه از زندان اشنویه آزاد شد. یاسین صمصام فرزند یوسف و متولد ١٣٧٨ در اشنویه است.

کولبرنیوز

Next Post

سنندج؛ بازداشت مجدد فعال دانشجویی محمد عبداللهی‌پور

ی اکتبر 22 , 2023
محمد عبداللهی‌پور دانشجو رشته زبان انگلیسی دانشگاه کردستان مجدداً توسط نیروهای امنیتی شهر سنندج بازداشت شد. به گزارش کولبرنیوز روز شنبه‌ ٢٩ مهرماه ۱۴۰۲، محمد عبداللهی‌پور ۲۴ ساله و دانشجو رشته زبان انگلیسی دانشگاه کردستان مجدداً توسط نیروهای امنیتی شهر سنندج بازداشت شد. بر اساس این گزارش محمد عبداللهی‌پور ساعت […]
IMG 6355

You May Like