اشنویه؛ محکومیت احسان محمدی و شاهو برهم به پرداخت جزای نقدی

احسان محمدی، نوجوان ۱۶ ساله و شاهو برهم، شهروندان اهل اشنویه و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، توسط دادگاه کیفری یک ویژه نوجوانان استان آذربایجان‌ غربی به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

احسان محمدی و شاهو برهم به پرداخت جزای نقدی edited

به گزارش کولبرنیوز، احسان محمدی و شاهو برهم به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند. بر اساس این گزارش، این شهروندان توسط شعبه یک دادگاه کیفری یک ویژه نوجوانان استان آذربایجان‌ غربی به اتهام «اخلال در نظم و آسایش و آرامش عمومی» هر کدام به پرداخت دو میلیون و پانصد هزار تومان جزای نقدی با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم شدند.

شاهو برهم، بیست ساله در تاریخ ١٩ مهرماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در ارتباط با اعتراضات سراسری، در اشنویه بازداشت شد. وی نهایتاً در تاریخ دهم آبان‌ماه ١۴٠٢، با تودیع وثیقه از زندان ارومیه آزاد شد.
احسان محمدی، نوجوان ۱۶ ساله نیز در تاریخ ٢١ مهرماه ۱۴۰۱، پس از احضار به اداره اطلاعات اشنویه بازداشت شد. وی در تاریخ دهم آبان‌ماه ۱۴۰۲، با تودیع وثیقه از کانون اصلاح و تربیت ارومیه آزاد شد.

Next Post

بانه؛ زخمی شدن یک کولبر اهل سقز توسط نیروهای هنگ‌مرزی

ش دسامبر 23 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it براثر تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “هه‌نگه‌ژال بانه” یک کولبر زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز روز جمعه ١ دی‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “هه‌نگه‌ژال بانه” گروهی از کولبران را مورد هدف تیراندازی مستقیم قرار دادند که در نتیجه […]
65DF3C98 462D 4D0E B698 A04E083C75AA
Telegram Channel