اشنویه؛ جلسه دادگاه هیمن شاهی فردا برگزار می‌شود.

فردا شنبه ششم اسفندماه ١۴٠١، جلسه دادگاه هیمن شاهی (کاروان شاهی) به اتهام «افساد فی‌الارض» در شعبه ۳ دادگاه انقلاب ارومیه برگزار می‌شود.

photo 2023 02 24 21 57 10

به گزارش کولبر نیوز روز شنبه ۶ اسفندماه ١۴٠١، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده هیمن شاهی (کاراوان شاهی) در شعبه ۳ دادگاه انقلاب اسلامی شهر ارومیه برگزار می‌شود. طبق گزارش رسیده برای هیمن شاهی دو پرونده تشکیل شده است. در یک پرونده در شعبه ۳ دادگاه انقلاب اسلامی شهر ارومیه به اتهام «محاربه و افساد فی‌الارض» متهم و در پرونده دیگری که در شعبه ۱۰۴ کیفری این شهر برگزار شد، اتهام وی «خسارت به اماکن دولتی، بانک رفاه و سپه» اعلام گردیده است.
مدتی پیش مسعود شمس‌نژاد، وکیل دادگستری در این‌باره در صفحه توییترش نوشته بود: بعد از ارجاع پرونده موکل هیمن شاهی به شعبه سوم دادگاه انقلاب ارومیه و با موافقت رئیس دادگاه مربوطه، از او که به محاربه و افساد فی الارض متهم است به اتفاق همکار ارجمندم عثمان مزین قبول وکالت شد.

هیمن شاهی (کاروان شاهی) ۲۳ ساله فرزند یاسین، متاهل و دارای یک فرزند سه ماهه است که دوشنبه دوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی شهر اشنویه بازداشت شد. او پدرش را از دست داده و سرپرست دو خانواده است. در تابستان با کارگری و در پاییز با شاگردی نانوایی مخارج خانواده را تامین می‌کرد.
نامبرده هم‌اکنون در زندان مرکزی ارومیه محبوس است.

کولبرنیوز

Next Post

محکومیت خبات فدایی فعال کارگری و هنرمند اهل سنندج به ۶ سال زندان

ش فوریه 25 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it خبات فدایی فعال کارگری و هنرمند اهل سنندج، ساکن تهران که در جریان قیام ژینا دستگیر شده بود، توسط شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی ورامین به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. به گزارش کولبر نیوز، خبات فدایی […]
photo 2023 02 25 10 37 49

You May Like