ارجاع پرونده پیمان فرهنگیان، شاعر و فعال کارگری به دادگاه انقلاب

پرونده پیمان فرهنگیان، شاعر و فعال کارگری به دلیل عدم صلاحیت رسیدگی از دادگاه کیفری دو شهرستان آستانه اشرفیه به دادگاه انقلاب ارجاع داده شد.

photo 2023 07 20 21 39 39

به گزارش کولبرنیوز به نقل از هرانا، پرونده پیمان فرهنگیان شاعر و فعال کارگری به دادگاه انقلاب ارجاع داده شد. بر اساس دادنامه‌ای که روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲، توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست قاضی محمدحسین محسنی صادر و اخیراً به وی ابلاغ شده است، پرونده آقای فرهنگیان به دلیل عدم صلاحیت شعبه مذکور در رسیدگی به اتهام «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» به دادگاه انقلاب ارسال شد.
پیش‌تر قرار مجرمیت وی توسط اسکندر شریف‌پور، بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آستانه اشرفیه از بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» صادر شد.
پیمان فرهنگیان شاعر و فعال کارگری ساکن بندر کیاشهر در استان گیلان است که پیش از این به دلیل فعالیت‌های خود سابقه بازداشت و محکومیت داشته است. وی نهایتاً آذرماه سال ١۴٠١ به صورت مشروط از زندان لاهیجان آزاد شد.

Next Post

جمهوری اسلامی ایران، قهرمان اینترنت بی کیفیت در جهان

ج جولای 21 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it انجمــن تجــارت الکترونیــک تهــران یــک گــزارش تحلیلــی از محدودیت‌هــا و ســرعت اینترنــت در ایران منتشــر کرده اســت. این گزارش در روزنامه‌های صبح روز ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ تهران چاپ شده است. در این گزارش آمده است که: «کیفیت اینترنت در ایران در […]
photo 2023 07 21 10 49 12
Telegram Channel