آنیشا اسداللهی با تودیع قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شد

آنیشا اسداللهی فعال کارگری، امروز شنبه ۲۹ مرداد، با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

photo 2022 08 21 14 43 24
آنیشا اسداللهی آزاد شد

به گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز شنبه ۲۹ مردادماه ۱٤٠١ آنیشا اسداللهی پس از پس از گذشت بیش از صد روز بازداشت با تودیع قرار وثیقه ۲ میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

آنیشا اسداللهی و کیوان مهتدی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه امسال، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و سپس به بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده بودند.

لازم به ذکر است که همزمان شعبان محمدی و مسعود نیکخواه دو تن از اعضای هیات مدیره انجمن صنفی معلمان کردستان-مریوان نیز پس از گذشت بیش از صد روز بازداشت، هر کدام با تودیع قرار وثیقه ۲ میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شدند.

کولبرنیوز

Next Post

بازداشت "حامد محمودی" شهروند بانه ای جهت سپری کردن حکم

ش آگوست 20 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it صبح امروز شنبه ٢٩ مرداد یک شهروند بانه ای با هویت “حامد محمودی” جهت سپری کردن یک سال حبس بازداشت و به زندان بانه منتقل شد. بنابه گزارش رسیده به کولبر نیوز “حامد محمودی” ساکن بانه، ٣٨ ساله […]
photo 2022 08 21 14 51 38

You May Like