پیرانشهر؛ احضار و بازجویی پدر و برادر کومار درافتادە از سوی ادارە اطلاعات

روز دوشنبە ٣٠ مردادماه ١٤٠٢، حسن درافتادە و ماردین درافتادە، پدر و برادر کومار درافتادە از جانباختگان خیزش انقلابی ژینا در شهر پیرانشهر، از سوی ماموران ادارە اطلاعات این شهر احضار و بازجویی شدند.

photo 2023 08 21 16 32 22

بە گزارش کولبر نیوز، روز دوشنبە ٣٠ مردادماه ١٤٠٢، حسن درافتادە و ماردین درافتادە، پدر و برادر کومار درافتادە از جانباختگان خیزش انقلابی ژینا در شهر پیرانشهر، از سوی ماموران ادارە اطلاعات این شهر احضار و بازجویی شدند.
بر اساس این گزارش، ماموران امنیتی ادارە اطلاعات این خانوادە را تهدید کردەاند کە در سالگرد اعتراضات سراسری از شرکت در مراسم‌ها و فعالیت در فضای مجازی خودداری کنند.
حسن درافتادە، پشتر نیز درتاریخ ٢١ مردادماه در سالگرد تولد کومار درافتادە، بە این ادارە احضار و بە وی هشدار دادە شدە بود کە از برگزاری مراسم تولد فرزندش در ٢٥ مردادماە خودداری کنند.
کومار درافتادە، نوجوان ١٦ سالە اهل شهر پیرانشهر، در تاریخ ٨ آبان‌ماه ١٤٠١، در جریان اعتراضات مردمی این شهر با شلیک نیروهای امنیتی، جان خود را از دست داد.

کولبرنیوز

Next Post

بازداشت یک شهروند جوان اهل پیرانشهر توسط نیروهای امنیتی

س آگوست 22 , 2023
روز پنج‌شنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲، معین شریفیان، شهروند اهل روستای «پسوه» از توابع شهرستان پیرانشهر به دست نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. به گزارش کولبر نیوز، روز پنج‌شنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲، معین شریفیان، شهروند ۲۱ ساله اهل روستای «پسوه» از توابع شهرستان پیرانشهر به دست نیروهای […]
photo 2023 08 21 22 11 28

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی