فیلم جدید تراژدی و پوشالی رژیم: ما قدرتمندیم

در محکومیت و ابراز نگرانی از بازداشت ٤ تن از پیشمرگان حزب کومەلە کردستان توسط رژیم جمهوری اسلامی

4 komala

در تاریخ ٢ مرداد ١٤٠١ حزب کومەلە کردستان ایران در یک اطلاعیه اعلام کرد که ٤ تن از پیشمرگان این حزب در یک ماموریت تشکیلاتی در داخل کشور بازداشت شده و هیچ خبری از سرنوشت آنان در دست نیست.

خبری که قبل از هرچیز پرونده سازی، شکنجه، اعتراف گیری اجباری، دادگاه ناعادلانه و در آخر احکام ناانسانی و سنگین را در ذهن هر کسی تداعی میکند.

رژیم جمهوری اسلامی که در مدت اخیر ضعف امنیتی و قدرت پوشالی اطلاعاتی‏‌اش در مواجهه با کشورهایی همچون اسرائیل بر همگان آشکار شد، حال به دنبال سواستفاده از بازداشت این افراد و منتسب کردنشان به اسرائیل جهت بازسازی اعتبار نداشته و مقابله به مثل فیک با اسرائیل است.

حال که سوژه رژیم جهت شوهای رسانه‌‏ای و قدرت‏نمایی پوشالی آماده است، اولین قدم، زدن اتهام وابسته بودن به دشمنی است که ٤٣ سال است سران حاکمیت در ایران آن‏را در توجیه بحران‏‌هایی که خود مستقیم مسئول آن هستند علم کرده‌‏اند، قدم بعدی به نمایش گذاشتن تجهیزاتی‏‌ست که رژیم سعی دارد سوژه‌‏هایش را مالک و حامل آن جهت انجام اقدامات به اصطلاح خرابکارانه و تروریستی معرفی کند، سپس با اعمال فشار از طریق شکنجه‏‌های جسمی، جنسی و روانی و ایجاد ارعاب سعی در قبولاندن سناریوی ساخته شده خود به سوژه‌‏ها را دارد.

اگر تمام این مراحل را دستگاه امنیتی رژیم بتواند انجام دهد، فیلم تراژدی رژیم برای اکران و به سخره گرفتن اذهان عمومی تنها سکانس پایانی صدور احکام را کم خواهد داشت.
در آخر نیز به اصطلاح قضاتی همچون “صلواتی” که ادامه‏‌رو “خلخالی” جنایتکار است دست به کار شده و احکام غیرقانونی و ضدانسانی خود را سکانس پایانی این فیلم تراژدی قرار خواهد داد و اکنون فیلم پوشالی رژیم با عنوان “ما قدرتمندیم” آماده است.

اما در این میان آنچه غمناک است، شب‏‌ها، روزها و ساعت‌‏هایی است که این ٤ بازداشتی، بعنوان بازیگران جبری این فیلم، به دردناکترین حالت ممکن سپری خواهند کرد.

رویه رژیم در ساخت فیلم‏‌هایی از این دست و قدرتنمایی پوشالی این‏چنینی در گذشته نیز برهمگان آشکار و همواره مدافعان حقوق بشر و فعالین جنبش‌‏ها را نسبت به سرنوشت و وضعیت زندانیان نگران کرده‌است.

وفا آذربار، پژمان فاتحی، محسن معروفی (مظلوم) و هژیر فرامرزی اکنون در بازداشت یکی از جانی‌‏ترین، ضدانسانی‌ترین و دیکتاتورترین رژیم‏‌های تاریخ بشر است و با علم بر این مسئله نه ‏تنها در صورت اعتراف آنان، این اعتراف فاقد ارزش قضایی است، بلکه هرگونه سناریوسازی و شکنجه زندانیان سیاسی محکوم و رژیم مسئول مستقیم جان و سلامتی آنان است.

کولبرنیوز

Next Post

بازداشت یک فعال محیط زیست در سنندج

ی آگوست 7 , 2022
یک فعال محیط زیست در سنندج توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. بنا به گزارش رسیده به کولبر نیوز فعال محیط زیست “آرام افضلی” اهل روستای دانیکش از توابع سنندج که در شهر شیراز مشغول کارگری بود، هنگام بازگشت به سنندج در حوالی مرکز […]
افضلی

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی