اشنویه؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از سرنوشت لقمان زنگی 

علی‌رغم گذشت ۲۲ روز از زمان دستگیری لقمان زنگی، کماکان از سرنوشت این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. پیگیری‌ها خانواده جهت‌ اطلاع از سرنوشت او بی‌نتیجه بوده است.

Design Image 10

به گزارش کولبرنیوز، علی‌رغم گذشت ۲۲ روز از زمان دستگیری لقمان زنگی، شهروند ۵۲ ساله اهل روستای “کانی سورک” از توابع شهر اشنویه، کماکان از سرنوشت وی اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. بر اساس این گزارش، نامبرده پس از دستگیری جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی ارومیه منتقل شده است و تاکنون از دسترسی به وکیل و تماس با خانواده محروم مانده است. لازم به ذکر است که پیگیری‌های خانواده جهت اطلاع از سرنوشت این شهروند تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

لقمان زنگی روز چهارشنبه چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۳، بدون ارائه حکم قضایی از سوی نیروهای امنیتی اشنویه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

نوسود؛ زخمی شدن یک کولبر بر اثر تیراندازی و سقوط از ارتفاع

پ سپتامبر 26 , 2024
یک کولبر مریوانی پس از هدف قرار گرفتن و زخمی شدن توسط نیروهای نظامی رژیم، از ارتفاع سقوط کرد و به شدت مجروح شد. به گزارش کولبرنیوز چهارشنبه گذشته ٢٨ شهریورماه ۱۴۰۳، نیروهای نظامی رژیم در مرز نوسود و ارتفاعات “ته‌ته” اقدام به کمین‌گذاری و تیراندازی به سمت دسته‌ای از […]
زخمی شدن یک کولبر بر اثر تیراندازی و سقوط از ارتفاع

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی