بندرعباس؛ جان باختن یک کارگر جوان بر اثر برق‌گرفتگی در محیط‌کار

یک کارگر بلوچ در شهرستان بندرعباس در پی برق‌گرفتی در محل کارش، جان خود را از دست داد.

photo 2024 08 23 13 02 58

به گزارش کولبرنیوز، به نقل از منابع بلوچستان، شامگاه یکشنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳، یک کارگر جوان بلوچ در محل کار خود در سردخانه‌ای در شهرستان بندرعباس بر اثر اتصالی فیوز برق شبکه برق‌رسانی، دچار برق‌گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.
هویت این کارگر بلوچ «امیر رئیسی»حدودا ۲۰ ساله، فرزند مولابخش، اهل سرمیچ از توابع شهرستان لاشار و ساکن شهر بندرعباس عنوان شده است.

گفته می‌شود این کارگر که حدودا سه ماه پیش پدر خود را بر اثر بیماری از دست داده بود، بعنوان سرپرست و نان‌آور خانواده خود به بندرعباس آمده و در حال کارگری بوده است.

لازم به ذکر است، مجموعاً در سال ۱۴۰۲ در حوادث ناشی از کار، ۲۱۱۵ کارگر (۲۰۹۴ نفر مرد و ۲۱ نفر زن) جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات یک هزار و ۹۰۰ نفر بود، ۱۱.۳ درصد افزایش داشته است.
ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده که رتبه بسیار پایینی است.

کولبرنیوز

Next Post

مجروح شدن یک سوختبر بلوچ در راسک

ج آگوست 23 , 2024
یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو سوختبر  منطقه درگس واقع در محور سرباز به راسک زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه بیست و هشتم مردادماه ۱۴۰۳، در پی واژگونی یک دستگاه خودرو سوختبر در منطقه درگس واقع در محور سرباز به راسک راننده خودرو سوختبر مجروح شده وبه […]
2024 08 23 15.01.26

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی