مریوان؛ سه کودک کار قربانی کودک‌آزاری توسط کارفرما 

در یک حادثه تکان‌دهنده، سه کودک کار در شهر مریوان به طرز فجیعی مورد آزار و شکنجه کارفرما قرار گرفتند. 

Design Image 1

به گزارش کولبرنیوز، این کودکان که در یک کارگاه خیاطی مشغول به کار بودند، بخش‌هایی از بدن‌شان بر اثر شکنجه و سوزاندن با اتوی داغ توسط کارفرما به شدت آسیب دیده‌ است.

 نهرو خالدی ۱۲ ساله، ریبین قادری و مانی دانش، سه کودکی هستند که گفته می‌شود به دست کارفرمای خود مورد آزار جسمی قرار گرفته‌اند.

نهرو خالدی، یکی از قربانیان این حادثه هولناک، طی گفتگویی اذعان داشته که کارفرما برای تنبیه آن‌ها، بخش‌هایی از بدنشان را با اتوی بخار سوزانده است. همچنین این کودک به موارد قبلی ضرب و شتم از سوی فرد خاطی نیز اشاره کرده است.

محمد صالح خالدی، پدر نهرو خالدی، با تایید این حادثه، از پیگیری قانونی موضوع و مراجعه به پزشکی قانونی خبر داده است. با این حال، به دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده، تصمیم به انتشار تصاویری از آسیب‌های وارده به کودکان گرفته شده است.

گفتنی است، فرد متخلف پس از وقوع حادثه بازداشت شد، اما پس از دو روز با تودیع وثیقه آزاد شده و هم‌اکنون به فعالیت در مغازه‌اش ادامه می‌دهد.

کولبرنیوز

Next Post

اعدام و ارعاب رژیم اسلامی را از مرگ محتوم نجات نخواهد داد!

چ آگوست 7 , 2024
بامداد سه‌شنبه شانزدهم مردادماه ١۴۰۳، رسایی، زندانی سیاسی کورد و از بازداشت‌شدگان جنبش انقلابی ژینا، در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه اعدام شد. حکم اعدام رضا رسایی، بدون اطلاع قبلی به خانواده و انجام ملاقات آخر با آن‌ها، در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه به اجرا در آمد. رضا رسایی، ۳۴ ساله، شهروند اهل […]
photo 2024 08 07 10 53 12

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی