بندرلنگه؛ جان باختن یک کودک بلوچ در پی غرق  شدگی

یک کودک ١۴ ساله بلوچ در دریای شهر چارک از توابع شهرستان بندرلنگه در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داد. 

262D8E17 020F 4301 A7B0 77693EAA36D8

به گزارش کولبرنیوز به نقل از منابع بلوچستان، روز یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳، یک کودک ۱۴ ساله بلوچ در دریای شهر چارک از توابع شهرستان بندرلنگه در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داد.

هویت این کودک بلوچ، «سلمان سپاهیان» ۱۴ ساله فرزند بهمن اهل روستای دزک از توابع شهرستان سراوان و ساکن شهر چارک از توابع شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان توسط حال وش احراز شده است.

به گفته منابع محلی: «امروز حوالی ساعت ۱۶:۰۰، سلمان پس از بازگشتن از محل کارش به همراه یکی از دوستان خود برای شنا به دریا رفته که بر اثر غرق شدگی در دریا جان خود را از دست داده است.»

منابع افزوده‌اند: «سلمان مدتی پیش برای کار به چارک خانه پدر بزرگ خود که ساکن آنجا بوده رفته و امروز پس از بازگشتن از محل کارش قصد شنا داشته که به همراه یکی از دوستان خود برای شنا در ساحل بوده است.»

کولبرنیوز

Next Post

بوکان؛ تائید حکم حبس مهدی مجیدی، شهروند اهل بوکان

د ژوئن 24 , 2024
دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان غربی حکم حبس مهدی مجیدی، شهروند اهل بوکان را عیناً تایید کرد. به گزارش کولبرنیوز، بر اساس حکمی که روز یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳، توسط دادگاه تجدیدنظر ارومیه به وی ابلاغ شده است، آقای مجیدی از بابت اتهام حمایت از دولت اسرائیل به سه سال حبس، […]
IMG 6318

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی