اخراج معلمان به خاطر پست اینستاگرامی

محمد حبیبی زندانی سیاسی سابق و سخنگوی کانون صنفی معلمان در یک پست در شبکه‌های اجتماعی خود از اخراج معلمان جدید به دلیل انتشار پست اینستاگرامی خبر داد.

معلمان به خاطر پست اینستاگرامی

به گزارش کولبرنیوز محمد حبیبی زندانی سیاسی سابق و سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران، با انتشار این مطلب عنوان کرد که بسیاری از معلمان تازه استخدام شده «نو معلمان» پس از قتل حکومتی ژینا امینی و به دلیل انتشار پست‌های اینستاگرامی و یا انتشار مطلب در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از کار خود اخراج شده‌اند.
حبیبی با انتشار این مطلب عنوان کرد: «به صورت موثق اطلاع دارم که فقط در یکی از بخش‌های آموزش و پرورش استان گیلان، ده‌ها نو معلم به خاطر فقط یک پست اینستاگرام اخراج شده‌اند.رسانه‌ای نشدند، چون نگران تبعات امنیتی آن هستند.»
کانال تلگرامی «شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران» این افراد را روح‌الله مردانی، فعال صنفی معلمان در کرج، و شهربانو اسدی، از معلمان استان گیلان معرفی کرده و نوشته بود که به دلیل انتشار مطالبی در فضای مجازی حکم اخراج خود را دریافت کرده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

حکم اعدام «توماج صالحی» نقض شد

ش ژوئن 22 , 2024
امیر رئیسیان وکیل «توماج صالحی» از نقض حکم اعدام این خواننده رپ اعتراضی توسط دیوان عالی کشور خبر داد. به گزارش کولبرنیوز امیر رئیسیان وکیل «توماج صالحی» ضمن اعلام نقض حکم اعدام این خواننده رپ اعتراضی عنوان کرد که بر اساس حکم فرجام‌خواهی شعبه سی و نهم دیوان عالی کشور، […]
حکم اعدام توماج صالحی

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی