فارس؛ بازداشت دو عضو انجمن صنفی معلمان

روز پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲، ایرج رهنما و غلامرضا غلامی، دو عضو انجمن صنفی معلمان استان فارس توسط ماموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

photo 2023 10 07 11 14 29

به گزارش کولبر نیوز، به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، روز پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲، ایرج رهنما و غلامرضا غلامی، دو عضو انجمن صنفی معلمان استان فارس توسط ماموران امنیتی این استان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

لازم به ذکر است، این دو فعال صنفی در حالی که به قصد گفتگو در رابطه با انجمن فارس با فرمانداری شیراز، از منزل خارج شده بودند توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از نهاد بازداشت‌کننده، علت بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این دو فعال صنفی اطلاعی خاصل نشده است.

گفتنی است، این دو فعال صنفی سال گذشته نیز به دلیل سابقه فعالیت‌های صنفی و شرکت در تجمعات صنفی معلمان بازداشت، مورد پیگرد قضایی و محکومیت قرار گرفته بودند.

کولبرنیوز

Next Post

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد

ش اکتبر 7 , 2023
امروز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ نیروهای شرکت مخابرات ایران در چند شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارکنان شرکتی و‌ قراردادی مخابرات ایران در استان‌های گیلان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ سقز در استان کردستان، در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌هایشان و سطح نازل حقوق و شرایط نامناسب کاری دست […]
photo 2023 10 07 11 44 26

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی