سرباز؛ جان باختن یک سوختبر بر اثر واژگونی و آتش‌سوزی خودرو

یک سوختبر بر اثر واژگونی و آتش‌سوزی خودرو در شهرستان سرباز، جان خود را از دست داد.

photo 2024 08 25 16 31 40

به گزارش کولبرنیوز، به نقل از منابع بلوچستان، روز جمعه ۲ شهریورماه ۱۴۰۳، واژگون شدن یک دستگاه خودرو سوختبر در محور ایرانشهر به سرباز، منجر به آتش‌سوزی خودرو و جانباختن سرنشین وی شد.
هویت این سوختبر جانباخته، «عبدالله هوتی» حدودا ۳۵ ساله، متاهل و دارای فرزند، اهل و ساکن روستای مند‌ بالا واقع در بخش جلگه از توابع شهرستان دلگان عنوان شده است.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۳ میلادی دستکم ۱۷۲ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۴۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی که از این آمار ۱١ تن کودک بودند.

کولبرنیوز

Next Post

مادر شریفه محمدی در شرایط فشارهای روحی-روانی ناشی از حبس شریفه دچار وخامت جسمی و در بیمارستان بستری شد. شریفه محمدی در زندان لاکان رشت دچار فشار روحی و اذیت مضاعف از بابت بستری شدن مادرش شده است.مادر شریفه محمدی در شرایط فشارهای روحی-روانی ناشی از حبس شریفه دچار وخامت جسمی و در بیمارستان بستری شد.

د آگوست 26 , 2024
بر اساس گزارش‌های دریافتی، باخبر شدیم که متاسفانه در روزهای گذشته، مادر زجرکشیده‌ی شریفه محمدی تحت فشارها و نگرانی‌ها از وضعیت دخترش دچار عارضه قلبی شده و به بیمارستان منتقل و مدت چند روز بستری شده است. مادر شریفه که هنوز از حکم اعدام شریفه باخبرش نکرده‌اند، نزدیک یکسال است […]
2024 08 26 09.47.59

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی