مریوان؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت ادریس دادرس

ادریس دادرس، شهروند ساکن مریوان علی‌رغم گذشت هشت روز از زمان دستگیری کماکان به صورت بلاتکلیف در بازداشت بسر می‌برد. بی‌خبری از وضعیت این شهروند، افزایش نگرانی‌های خانواده و نزدیکان وی را در پی داشته است.

2024 07 02 14.27.14

به گزارش کولبرنیوز ادریس دادرس، شهروند ساکن مریوان علی‌رغم گذشت هشت روز از زمان دستگیری کماکان به صورت بلاتکلیف در بازداشت بسر می‌برد. بر اساس این گزارش، این شهروند طی مدت بازداشت تنها یک تماس تلفنی کوتاه با خانواده خود داشته است. آقای دادرس از دسترسی به وکیل محروم مانده و تاکنون از محل نگهداری وی اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. این امر موجب افزایش نگرانی نزدیکان و خانواده این شهروند بازداشتی شده است. تا زمان تنظیم این گزارش، از اتهامات مطروحه علیه او اطلاعی در دسترسنمی‌باشد.

روز سه‌شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۳، ادریس دادرس توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود، بدون ارائه حکم قضایی و همراه با خشونت بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. ادریس دادرس، شهروند ساکن مریوان، متاهل و پدر سه فرزند است.

Next Post

ایرانشهر؛ مجروح شدن یک شهروند در پی آتش گرفتن یک خودرو سوختبر 

س جولای 2 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it یک شهروند بلوچ بە دلیل آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سوختبر، دچار جراحت شد. به گزارش کولبرنیوز شامگاه یک‌شنبه دهم تیرماه ۱۴۰۳، یک خودرو سواری سوختبر در منطقه شهردراز ایرانشهر به دلایل نامعلومی ‌طعمە حریق شده و یک شهروند با سوختگی […]
2024 07 02 18.03.12
Telegram Channel