پیرانشهر؛ احضار و بازجویی پدر و برادر کومار درافتاده 

حسن درافتاده و ماردین درافتاده، پدر و برادر کومار درافتاده، از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، به اطلاعات سپاه پیرانشهر احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

2024 06 23 08.37.16

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه دوم تیرماه ١۴٠٣، پدر و برادر کومار درافتاده، از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، به اطلاعات سپاه پیرانشهر احضار شدند. براساس این گزارش، احضار حسن درافتاده و ماردین درافتاده در رابطه با دادخواهی و گرامی‌داشت کومار درافتاده صورت گرفته است. این شهروندان پس از یک ساعت بازجویی، آزاد شدند.

پیش‌تر نیز حسن درافتاده و ماردین درافتاده، پدر و برادر کومار درافتاده به دفعات به اداره اطلاعات احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

شامگاه یکشنبه هشتم آبان‌ماه ١۴٠١، کومار درافتاده، نوجوان ١۶ ساله، با شلیک نیروهای امنیتی جان خود را از دست داد و پیکر وی روز دوشنبه نهم آبان‌ماه ١۴٠١، در روستای «زیوکه» از توابع پیرانشهر به خاک سپرده شد.

کولبرنیوز

Next Post

تهران؛ مازیار سیدنژاد به زندان اوین بازگشت

ی ژوئن 23 , 2024
مازیار سیدنژاد، فعال کارگری با پایان ایام مرخصی به زندان اوین بازگشت. به گزارش کولبرنیوز روز شنبه دوم تیرماە ۱۴۰۳، مازیار سیدنژاد به زندان اوین بازگشت. بازگشت به زندان مازیار سیدنژاد، با پایان ایام مرخصی وی صورت گرفته است. او در تاریخ بیست و یکم خردادماه با تودیع وثیقه از […]
2024 06 23 08.53.33

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی