اشنویه؛ عبدالکریم کاکول از زندان آزاد شد

عبدالکریم کاکول شهروند اهل شهر اشنویه با پایان دوران ۹ ماهه حبس خود از زندان آزاد شد.

2024 06 18 10.39.41

به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه بیست و هفتم خردادماه ۱۴۰۳، عبدالکریم کاکول شهروند اهل شهر اشنویه با پایان دوران محکومیت خود از زندان این شهر آزاد شد. عبدالکریم کاکول روز پنج‌شنبه سوم اسفندماه ۱۴۰۳، پس از احضار به شعبه اجرای احکام دادگاه عمومی و انقلاب اشنویه بازداشت و جهت اجرای حکم حبس به زندان این شهر منتقل شد. او پیش‌تر به اتهام «همکاری با یکی از احزاب اپوزیسیون» از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اشنویه به ریاست قاضی مهدی رضایی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدیدنظر ارومیه به ٩ ماه حبس تعزیری کاهش یافت.

یک‌شنبه هجدهم تیرماه ١۴٠٢، عبدالکریم کاکول به همراه ضرب و شتم در منزل شخصی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاه اطلاعات سپاه در ارومیه منتقل شده بود. نهایتاً پس از یک ماه بازجویی در بازداشتگاه اطلاعات سپاه در ارومیه با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

جاسک؛ کشته شدن دو سوختبر بلوچ در پی تیراندازی نیروهای نظامی/ اعتراض اهالی جگین جاسک و متواری شدن نیروها

س ژوئن 18 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it Email دو سوختبر بلوچ در پی تیراندازی نیروهای نظامی در منطقه جگین واقع در شهرستان جاسک پس از واژگونی خودرویشان، جان خود را در آتش از دست دادند. به گزارش کولبرنیوز شامگاه دوشنبه بیست و هشتم خردادماه ١۴٠٣، […]
2024 06 18 11.00.56

You May Like