اشنویه؛ بازداشت مجدد صمد شابویی و انتقال او به زندان ارومیه

صمد شابویی شهروند اهل روستای “شاهوانه” از توابع شهر اشنویه، پس از احضار به دادگاه شهر ارومیه بازداشت و به زندان این شهر منتقل شد.

photo 2024 08 19 14 00 28

به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه بیست و دوم مردادماه ۱۴۰۳، صمد شابویی، شهروند ۳۹ ساله، اهل روستای “شاهوانه” از توابع شهر اشنویه، پس از حضور در دادگاه انقلاب ارومیه بازداشت و به زندان این شهر منتقل شد.
تا زمان تنظیم این گزارش از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی دردسترس نمی‌باشد.

صمد شابویی روز دوشنبه ٣٠ مردادماه۱۴۰۳، پس از احضار به اداره اطلاعات اشنویه بازداشت شد و به مکان نامعلومی منتقل شده بود. او نهایتاً روز سه‌شنبه ٢٢ اسفندماه ۱۴۰۲، با تودیع قرار وثیقه سه میلیارد تومانی به صورت موقت تا پایان مراحل دادرسی از زندان ارومیه آزاد شده بود. لازم به ذکر است که صمد شابویی پس از حدود دو ماه بازجویی از بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه به زندان مرکزی این شهر منتقل و از دسترسی به وکیل تعیینی محروم بوده است.

کولبرنیوز

Next Post

دشتیاری؛ زخمی شدن یک سوختبر بلوچ بر اثر سانحه رانندگی

د آگوست 19 , 2024
یک سوختبر بلوچ در پی واژگونی خودرو در شهرستان دشتیاری زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز، به نقل از منابع بلوچستان، روز جمعه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۳، در پی واژگونی خودرو در شهرستان دشتیاری یک سوختبر بلوچ زخمی شد. هویت این سوختبر بلوچ، “کاظم جدگال” ۲۲ ساله، اهل و ساکن روستای بنو […]
photo 2024 08 19 17 46 33

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی