محکومیت امجد بختیاری، معلم اهل دهگلان به حبس و شلاق

امجد بختیاری، معلم اهل دهگلان توسط دادگاه انقلاب اسلامی این شهر به حبس و شلاق محکوم شد.

photo 2024 07 16 09 18 02

به گزارش کولبرنیوز، امجد بختیاری، یکی از معلمان اداره آموزش و پرورش شهرستان دهگلان که پیشتر در جریان خیزش انقلابی ژینا بازداشت شده بود، به اتهام «اخلال در نظم و آسایش عمومی» و «تبلیغ علیه نظام» توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو دهگلان به یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. حکم صادره علیه این معلم به مدت دو سال تعلیق شده است.

آقای بختیاری، همچنین به دلیل دیدار با خانواده‌های جانباختگان “ژن، ژیان، ئازادی” اخیرا مورد بازجویی و تهدید توسط اداره اطلاعات قرار گرفته است.
لازم به ذکر است، آقای بختیاری پیشتر نیز توسط هیئت رسیدگی به تخلفات اداری استان کردستان به اتهام «شرکت در اعتراضات» و «اهانت به خامنه‌ای» از رتبه شغلی خود محروم شده است.

امجد بختیاری بامداد روز دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از مدتی با تودیع وثیقه به طور موقت آزاد شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

زاهدان؛ آتش‌سوزی در یک منڈی در منطقه کشاورز زاهدان

س جولای 16 , 2024
در منطقه کشاورز زاهدان، یک منڈی دچار حریق شده و خسارات مالی سنگینی بر جای گذاشت. به گزارش کولبرنیوز بە نقل از منابع بلوچستان، شامگاه دوشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۳، یک مندی (محل دپوی سوخت) در منطقه کشاورز زاهدان دچار حریق شده و خسارات مالی سنگینی بر جای گذاشت. این […]
photo 2024 07 16 09 50 25

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی