کوردستان؛ تهدید جانی و ربایش یکی از اعضای هیئت مدیره کولبرنیوز توسط نیروهای امنیتی رژیم

سعید امانی از اعضای هیئت مدیره کولبرنیوز، توسط نیروهای امنیتی رژیم تهدید به ربایش و حذف فیزیکی شد.

photo 2024 06 16 11 02 15

بە گزارش کولبرنیوز، روز پنجشنبە ٢٧ اردیبهشت ماه ١٤٠٣، نیروهای امنیتی رژیم بە شیوەای ناشناس و طی یک تماس تلفنی با سعید امانی از اعضای هیئت مدیرە کولبرنیوز او را تهدید کردە کە در صورت ادامە کار سیاسی و تبلیغ علیە نظام، وی را با مشکلات جدی از جملە ربایش و حذف فیزیکی روبرو خواهند کرد.
این اولین اقدام این چنینی نیروهای امنیتی و نیابتی رژیم با رسانە کولبرنیوز و اعضای هیئت مدیرە این رسانە نیست. در همین رابطه، در چند هفته گذشته رسانە کولبرنیوز بارها چە در شبکه‌های اجتماعی و چە بصورت پیام‌های خصوصی مورد حمله بی‌سابقە سایبری‌ و نیروهای جمهوری اسلامی و امنیتی‌کاران همدستشان در خارج از کشور قرار گرفته است. محتوای این حملات غالباً «تروریست»، «تجزیه طلب» و «قوم‌گرا» خواندن کولبرنیوز و اعضایش بوده‌ و تهدید بە حذفشان بودە است.
همچنین وبسایت کولبرنیوز که به دلیل حمله سایبری نیروهای رژیم با اختلال چند ساعتی روبرو شده بود، باردیگر فعالیت‌های خود را از سر گرفت.

کولبرنیوز ضمن محکوم کردن اقدامات سایبری و تروریستی رژیم علیه این رسانە و دیگر رسانه‌ها و فعالین سیاسی، اجتماعی و… از تمام مخاطبین خود بابت همراهی و ارسال پیام‌های انبوه نگرانی، قدردانی به عمل می‌آورد.

لازم بە ذکر است کە سعید امانی زندانی سیاسی سابق کە ٥ سال را در سیاه چالهای رژیم بە سر بردە است، روزنامەنگار، فعال سیاسی و از اعضای هیئت مدیرە کولبرنیوز است کە از سال ٢٠٠٣ میلادی بە دلیل تهدیدات جانی رژیم مجبور بە ترک کوردستان ایران شد و از آن زمان تا کنون در کوردستان عراق بە سر میبرد.

Next Post

اطلاعیه کولبرنیوز در رابطه با حمله سایبری رژیم به سایت کولبرنیوز

پ مه 16 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it وبسایت کولبرنیوز که به دلیل حمله سایبری نیروهای رژیم با اختلال چند ساعتی روبرو شده بود، اکنون دوباره فعالیت‌های خود را از سر گرفت. نیروهای سایبری رژیم از زمان آغاز فعالیت این رسانه تاکنون همواره سعی در ایجاد اختلال در […]
GNt5GAEXcAA0rhZ
Telegram Channel