نقده؛ اجرای حکم حبس عبدالله قنبری‌وند و محمود قنبری‌وند

عبدالله قنبری‌وند و محمود قنبری‌وند دو شهروند اهل شهر پیرانشهر جهت اجرای حکم حبس خود بازداشت و به زندان نقده منتقل شدند.

5985760599356851794

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه هفدهم شهریورماه ۱۴۰٣، عبدالله قنبری‌وند و محمود قنبری‌وند جهت اجرای حکم حبس بازداشت و به زندان نقده منتقل شدند.
اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ شعبه ١٠٢ دادگاه کیفری دو پیرانشهر به ریاست قاضی رضا قهرمانی ساعتلو، عبدالله قنبری‌وند را به دلیل “مشارکت در ساخت ٢٠ عدد ماده ناریه دست ساز کوکتل مولوتوف” به تحمل شش ماه حبس تعزیری و پرداخت دویست هزار تومان جزای نقدی محکوم و محمود قنبری‌وند را به دلیل “مباشرت در ساخت یک قبضه اسلحه ساچمه‌زن” به تحمل پانزده ماه و یک روز حبس تعزیری، به دلیل “مباشرت در ساخت دو قبضه اسلحه دست‌ساز جنگی” به هفت سال و شش ماه و یک روز حبس تعزیری، به دلیل “مباشرت در نگهداری سه عدد تیر جنگی” به سه سال و شش ماه و یک روز حبس تعزیری و به دلیل “مشارکت در ساخت ٢٠ عدد ماده ناریه دست ساز کوکتل مولوتوف” به تحمل پانزده ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم کرد.
عبدالله قنبری‌وند و محمود قنبری‌وند، دو شهروند اهل پیرانشهر در تاریخ هشتم دی‌ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه و سپس به زندان نقده منتقل شده بودند. آنها در نهایت با تودیع وثیقه آزاد شدند.

کولبرنیوز

Next Post

مریوان؛ بازداشت یک شهروند توسط نیروهای امنیتی

چ سپتامبر 11 , 2024
کامران افسری شهروند ۲۹ ساله اهل مریوان توسط توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. به گزارش کولبرنیوز روز سه‌شنبه بیست شهریورماه ۱۴۰۳، کامران افسری شهروند ۲۹ ساله، اهل روستای “نی” از توابع شهر مریوان توسط نیروهای اداره اطلاعات این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی […]
5985760599356851798

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی