بوکان؛ مخالفت با مرخصی درمانی زندانی سیاسی حسن مردانی

حسن مردانی، زندانی سیاسی که هم‌اکنون دوران محکومیت خود را در زندان بوکان سپری می‌کند، علی‌رغم داشتن مشکلات جسمانی از اعزام به مرخصی درمانی محروم مانده است

photo 2024 09 01 10 07 42

به گزارش کولبرنیوز، حسن مردانی زندانی سیاسی که دوران محکومیت خود را در زندان بوکان سپری می‌کند، علی‌رغم نیاز به رسیدگی پزشکی از حق مرخصی استعلاجی محروم شده است. بر اساس این گزارش، آقای مردانی از بیماری‌های قلبی و پروستات رنج می‌برد. هم‌چنین او که نیازمند رسیدگی پزشکی است، به دلیل مخالفت اداره اطلاعات بوکان از اعزام به مرخصی درمانی محروم مانده است.
حسن مردانی، ۶۵ ساله در تاریخ ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی در بوکان بازداشت شد. وی در تاریخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲، با تودیع وثیقه از زندان بوکان آزاد شده بود.
وی نهایتاً در آذرماه ۱۴۰۲، توسط شعبه ١٠١ دادگاه کیفری بوکان به اتهام “عضویت و همکاری با یکی از احزاب مخالف حکومت ایران’ به تحمل سه سال حبس محکوم شده بود.
این شهروند در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، جهت تحمل دوران حبس خود بازداشت و به زندان بوکان منتقل شد.

کولبرنیوز

Next Post

قاین؛ زخمی شدن دو سوختبر در پی سانحه رانندگی

ی سپتامبر 1 , 2024
در پی تصادف یک خودرو سوختبر با یک دستگاه اتوبوس در شهرستان قاین، دو سوختبر زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز، به نقل از منابع بلوچستان، شب شنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳، در پی برخورد یک خودرو سواری سوختبر با یک دستگاه اتوبوس زاهدان به مشهد در محور نیمبلوک به قاین واقع […]
photo 2024 09 01 10 44 12

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی