مهاباد؛ آزادی محمدرضا قیطرانی با تودیع وثیقه

محمدرضا قیطرانی از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مهاباد آزاد شد.

photo 2024 09 01 09 58 50

به گزارش کولبرنیوز، محمدرضا قیطرانی از،بازداشت‌شدگان خيزش انقلابی ژینا، در تاریخ پانزدهم مردادماه ۱۴۰۳، با تودیع قرار وثیقه يک میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مهاباد آزاد شده است‌. محمدرضا قیطرانی پس از بازداشت، جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی ارومیه منتقل و بعد از اتمام مراحل بازجویی به زندان مهاباد منتقل شده بود.
شامگاه چهارشنبه بیستم تیرماه ۱۴۰۳، «محمدرضا قیطرانی» شهروند ٢٢ ساله مهابادی توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت شده بود.

محمدرضا قیطرانی پیش‌تر و در جریان خیزش انقلابی ژینا، در تاریخ یکم مهرماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در میدان استقلال شهر مهاباد بازداشت شده بود‌. آقای قیطرانی پس از چند روز بازداشت از بازداشتگاه اداره اطلاعات مهاباد، جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی ارومیه منتقل و پس از پایان مراحل بازجویی مجدداً به مهاباد منتقل شده بود. نهایتاً پس از دو ماه بازداشت با تودیع وثیقه از زندان مهاباد آزاد شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

بوکان؛ مخالفت با مرخصی درمانی زندانی سیاسی حسن مردانی

ی سپتامبر 1 , 2024
حسن مردانی، زندانی سیاسی که هم‌اکنون دوران محکومیت خود را در زندان بوکان سپری می‌کند، علی‌رغم داشتن مشکلات جسمانی از اعزام به مرخصی درمانی محروم مانده است به گزارش کولبرنیوز، حسن مردانی زندانی سیاسی که دوران محکومیت خود را در زندان بوکان سپری می‌کند، علی‌رغم نیاز به رسیدگی پزشکی از […]
photo 2024 09 01 10 07 42

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی