یدی بهاری‌زر فعال کارگری اهل سنندج جهت اجرای حکم به زندان اوین منتقل شد.

یدی بهاری‌زر فعال کارگری ۴۷ ساله اهل شهر سنندج و ساکن دماوند جهت اجرای حکم ۶ سال حبس به زندان اوین منتقل شد.

photo 2023 03 15 19 20 34

به گزارش کولبر نیوز، روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ یدی بهاری‌زر فعال کارگری ۴۷ ساله اهل روستای آویهنگ از توابع شهر سنندج و ساکن دماوند، پس از احضار به داوسرای دماوند بازداشت و جهت اجرای ۶ سال حبس تعزیری به زندان اوین منتقل شد.

این فعال کارگری روز دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱، توسط شعبه دوم دادگستری دماوند به اتهام‌های «اقدام علیه امنیت ملی، توهین به رهبری، تشکیل گروه و دستجات ضدانقلاب در فضای مجازی، تبلیغ علیه نظام و ارتباط به کومه‌له کمونیست» به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی از این حکم ۵ سال آن برای این فعال کارگری قابل اجرا است.

یدی بهاری‌زر ۴۷ ساله و اهل روستای اویهنگ از توابع سنندج، ساکن شهر دماوند، اواسط مردادماه ١۴٠١ توسط نیروهای امنیتی در دماوند بازداشت و پس از دو هفته با تودیع قرار وثیقه وثیقه سنگین ۴ میلیارد تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شده بود.

Next Post

یک کودک کولبر در مرز نوسود با شلیک گلوله هنگ مرزی رژیم زخمی شد

چ مارس 15 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ١۴٠١ نیروهای هنگ مرزی رژیم بدون هشدار قبلی به سمت دسته‌ای از کولبران در منطقه کله‌بر نودسود تیراندازی کردند که بر اثر آن یک کودک کولبر ١۴ ساله زخمی شد. به گزارش کولبر نیوز این کودک […]
کولبر
Telegram Channel