کوردستان؛ بازداشت پنج شهروند در شهرهای بانه و بوکان

آرمان محمدی، سعید محمدی، محمد محمدی، سیامک پیروتی و بهزاد وفادار در شهرهای بانه و بوکان از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

telegram cloud photo size 4 5767144101110726911 y
عکس آرمان محمدی

به گزارش کولبر نیوز روز دوشنبه ٢٠ شهریورماه ١۴٠٢، نیروهای امنیتی شهر بانه با یورش به منزل شخصی سعید محمدی اقدام به بازداشت این شهروند به همراه دو فرزندش آرمان و محمد محمدی کرده‌اند. بر اساس این گزارش سعید و محمد محمدی پس از چند ساعت بازجویی از سگی نهادهای امنیتی آزاد شدند و آرمان محمدی دیگر عضو خانواده طی تماسی تلفنی از انتقال خود به بازداشتگاهی در شهر سنندج خبر داده است.

بر اساس گزارشی دیگر، روز دوشنبه ۲٠ شهریورماه ١۴٠٢، سیامک پیروتی ۴٠ ساله و بهزاد وفادار ٣٨ ساله رئیس اتحادیه طلافروشان بوکان توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروندان کرده‌اند. تا زمان تنظیم این خبر از از اتهامات مطروحه و محل نگهداری این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

ضرب و شتم و غرق کردن قایق سوختبران در پسابندر

چ سپتامبر 13 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it نیروهای دریابانی در پسابندر اقدام به ضرب و شتم سوختبران و غرق کردن قایق‌های آن‌ها کردند. به گزارش کولبرنیوز بامداد روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۲، دو سوختبر بلوچ توسط نیروهای دریابانی پسابندر در محدوده ورودی رود کلانی مورد […]
photo 2023 09 13 09 31 19

You May Like