کوردستان؛ بازداشت دو شهروند در شهرهای بوکان و سقز

طاهر امانی شهروند اهل شهر بوکان و شاهو عزیزی شهروند اهل شهر سقز توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

photo 2023 09 27 18 03 17 1

به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه پنجم مهرماه ۱۴۰۲، طاهر امانی شهروند اهل شهر بوکان توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. بر اساس این گزارش نیروهای امنیتی با یورش به منزل شخصی این شهروند اقدام به بازداشت و تفتیش منزل شخصی ایشان کرده‌اند.
روز دوشنبه سوم مهرماه ۱۴۰۲، شاهو عزیزی شهروند ۲۲ ساله و کارگر نانوایی نیز از سوی نیروهای امنیتی شهر سقز بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. لازم به ذکر است که تلاش‌های خانواده جهت اطلاع از سرنوشت فرزندشان تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این شهروندان کرده‌اند. تا زمان انتشار این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

نهبندان؛ کشته و مجروح شدن سه شهروند از جمله یک سوختبر بلوچ در یک سانحە رانندگی

چ سپتامبر 27 , 2023
روز سەشنبە ٤ مهرماه ١٤٠٢، برخورد یک دستگاه خودرو سوختبر با یک کامیون خاور در محور نهبندان بە سربیشە، منجر بە جان باختن یک سوختبر بلوچ و مجروح شدن دو شهروند دیگر شد. بە گزارش کولبر نیوز، بە نقل از حال‌وش، روز سەشنبە ٤ مهرماه ١٤٠٢، برخورد یک دستگاه خودرو […]
photo 2023 09 27 18 10 55

You May Like