کشته و زخمی شدن ۳ سوختبر بلوچ بر اثر تصادف رانندگی در لیردف

براثر تصادف رانندگی و آتش گرفتن یک دستگاه خودروی حامل سوخت در لیردف ۳ سوختبر بلوچ کشته و زخمی شدند.

photo 2022 06 05 13 10 59

به گزارش رسیده شامگاه شنبه چهردهم خرداد ماه ۱٤٠١ بر اثر تصادف و آتش گرفتن یک دستگاه خودروی حامل سوخت در محور لیردف به سدیچ ۳ سوختبر کشته و زخمی شدند.

هویت سوخت بران کشته شده این سانحه “عبدالحق جدگال” ٤١ ساله فرزند اسحاق، “منصور جدگال” و هویت سوختبر زخمی شده این حادثه “عبدالوهاب جدگال” اهل پلان از توابع شهرستان دشتیاری عنوان شده است.

گفته می‌شود این سانحه رانندگی شامگاه شنبه در لیردف حد فاصل روستای سدیچ رخ داده است.

نبود شغل مناسب و وضعیت بد معیشتی و اقتصادی باعث شده تا شهروندان بلوچ به سوختبری روی بیاورند که روزانه در تصادفات جاده‌ای یا تیراندازی ماموران نظامی کشته و زخمی می‌شوند.

در سال ۲۰۲۱ دستکم ۸٧ سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر ۱۸ سال بوده‌اند. همچنین طی سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۱ سوختبر بلوچ به اشکال مختلف زخمی شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

رضا شهابی اعلام کرد اگر تا هفته آینده آزاد نشود، دست به اعتصاب غذا خواهد زد

د ژوئن 6 , 2022
رضا شهابی در تماسی تلفنی به خانواده‌اش اعلام کرده است که ادامه بازداشت خودش را غیرقانونی می‌داند و اگر تا ۲۲ خردادماه آزاد نشود دست به اعتصاب غذا خواهد زد. به گزارش سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران روز یک‌شنبه پانزدهم خرداد ماه رضا شهابی در تماسی تلفنی به خانواده‌اش […]
20171214 untitled 1f40b4b image

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی