کشته و زخمی شدن دو شهروند بر اثر شلیک نیروهای نظامی در نوارمرزی گادر اشنویه

نیروهای نظامی رژیم در نوارمرزی گادر اشنویه به ظن حمل کالای قاچاق به سوی شهروندان آتش گشوند که در نتیجه آن دو شهروند اهل منطقه مرگور ارومیه کشته و زخمی و دو شهروند دیگر نیز بازداشت شدند.

و زخمی شدن دو شهروند بر اثر شلیک نیروهای نظامی در نوارمرزی گادر اشنویه

به گزارش کولبر نیوز روز یک‌شنبه ۱۳ فروردین‌ماه ١۴٠٢، یک شهروند اهل روستای چریک‌آباد از توابع مرگور ارومیه با نام “عینی قادرنژاد” فرزند نادر بر اثر شلیک مستقیم نیروهای نظامی رژیم به ظن حمل کالای قاچاق در نوارمرزی گادر ارومیه کشته و یک شهروند یگر با نام “محمدلطیف خالدی” ۵١ ساله فرزند سوفی طه، اهل روستای چریک‌آباد مرگور نیز زخمی شد.
بر اساس این گزارش دو شهروند دیگر نیز با اسامی” محمدصدیق خالدی” ۳۲ ساله فرزند صوفی طه و “شهرام صالح محمدی” فرزند محمد اهل روستای چریک‌آباد نیز دستگیر شدند.

لازم به ذکر است که این شهروندان صاحب دام بوده‌اند، که نیروهای نظامی رژیم به ظن حمل کالای قاچاق به سوی آن‌ها شلیک کرده‌اند. جنازه عینی قادرنژاد به پزشکی قانونی شهر نقده منتقل شده است.

کولبرنیوز

Next Post

واژگونی خودرو در محور خاش به ایرانشهر؛ یک سوختبر جانباخت

د آوریل 3 , 2023
روز یکشنبه ١٣ فروردین ماه بر اثر واژگونی خودرو سوختبری در محور خاش به ایرانشهر، یک سوختبر جان خود را از دست داد. به گزارش کولبر نیوز و به نقل از رسانه‌های محلی این حادثه در ١۵ کیلومتری محور خاش روی داد که منجر به جانباختن یک سوختبر با هویت […]
شهرام پسکوهی

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی