کامیاران؛ بازداشت و احضار ۸ شهروند توسط نیروهای امنیتی

در روزهای گذشته ۸ شهروند اهل کامیاران، با هویت “کامبیز ندیمی”، “منوچهر ندیمی”، “حسام کرمی”، “سیروان کرمی”، “امید صبوری”، “پوریا صبوری”، “فرزاد صبوری”و “احسان صبوری”(زیر هجده سال) از سوی نیروهای امنیتی این شهر بازداشت، احضار و بازجویی شدند.

photo 2023 08 20 23 52 58

به گزارش کولبر نیوز، در روزهای گذشته ۸ شهروند اهل کامیاران از جمله یک کودک زیر هجده سال، از سوی نیروهای امنیتی این شهر بازداشت، احضار و بازجویی شدند.
بر اساس این گزارش، روز یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲، “فرزاد صبوری” و “احسان صبوری (۱۶ ساله)”، دو شهروند اهل روستای “گازرخانی” از توابع شهرستان کامیاران از سوی نیروهای امنیتی این شهر احضار و بازجویی شدند.

کولبر نیوز پیشتر نیز از احضار و بازجویی چهار شهروند دیگر از اهالی روستای “گازرخانی” با هویت “کامبیز ندیمی” در تاریخ ٢٦ مردادماه، و همچنین “امید صبوری”، “پوریا صبوری” و “منوچهر ندیمی” در تاریخ ٢٨ مردادماه، خبر دادە بود.

همزمان دو برادر دیگر نیز از اهالی روستای “چروسانە” از توابع شهرستان کامیاران با هویت “حسام کرمی” ٣٩ سالە در تاریخ ٢٨ مردادماه و “سیروان کرمی” ٣٥ سالە، طی هفتە گذشتە، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدە و وسایل شخصی و حساب‌های کاربری حسام کرمی در شبکه‌های اجتماعی ضبط گردید.
لازم بە دکر است کە این شهروندان در زمان بازجویی مورد ضرب و شتم و تهدید قرار گرفتەاند.
تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل احضار و اتهامات منتسب بە این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

مریوان؛ بازداشت یک شهروند توسط نیروهای امنیتی

د آگوست 21 , 2023
زانا پروانه شهروند اهل شهر مریوان توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. به گزارش کولبرنیوز روز شنبه ۲۸ مردادماه ١۴٠٢، زانا پروانه شهروند اهل شهر مریوان توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم […]
photo 2023 08 21 09 42 43

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی