کامیاران؛ بازداشت دو برادر توسط نیروهای امنیتی

حسام کرمی و سیروان کرمی، دو برادر اهل روستای چرسانه از توابع شهر کامیاران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

photo 2023 08 19 15 38 37

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه ٢٨ مردادماه ١۴٠٢، حسام کرمی ۳۹ ساله، اهل روستای چرسانه از توابع شهر کامیاران توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. بر اساس این گزارش سیروان کرمی ۳۵ ساله و برادر حسام کرمی نیز، طی هفته گذشته توسط نیروهای امنیتی شهر کامیاران بازداشت و پس از چهار روز بازداشت و بازجویی توام با ضرب‌وشتم آزاد شده است. نیروهای امنیتی اقدام به ضبط وسایل شخصی و حساب‌های کاربری این شهروند در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند.

حسام و سیروان کرمی، پسر عموی برهان کرمی از جانباختگان انقلاب ژینا در شهر کامیاران می‌باشند. نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت و بازجویی این شهروندان کرده‌اند. تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این دو شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

برهان کرمی ٣٠ ساله اهل روستای چرسانه و ساکن شهر کامیاران روز چهارشنبه ٢۵ آبان‌ماه ١۴٠١، با شلیک نیروهای امنیتی به ناحیه سر و گردن در خیابان “زەرنە” شهر کامیاران، جانش را از دست داد.

کولبرنیوز

Next Post

کشته و مجروح شدن دو سوختبر در محور زاهدان+ ویدیو

ش آگوست 19 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it دو سوختبر بلوچ بر اثر تصادف و آتش‌سوزی خودرو در زاهدان کشته و زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز بامداد امروز ‌شنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲، بر اثر تصادف و آتش‌سوزی دو خودرو سوختبر در محور زاهدان به زابل حد […]
photo 2023 08 19 15 50 16

You May Like