کامیاران؛ احضار و بازجویی سه شهروند جوان توسط اداره اطلاعات

امید صبوری، پوریا صبوری و منوچهر ندیمی سه شهروند اهل روستای گازرخانی از توابع شهرستان کامیاران به اداره اطلاعات این شهر احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

photo 2023 08 20 01 30 30
عکس از سمت راست: امید صبوری، پوریا صبوری و منوچهر ندیمی

به گزارش کولبرنیوز، روز شنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲، امید صبوری،پوریا صبوری و منوچهر ندیمی سه شهروند جوان اهل روستای گازرخانی از توابع شهرستان کامیاران به اداره اطلاعات این شهر احضار شدند.
بر اساس این گزارش، امید صبوری، پوریا صبوری و منوچهر ندیمی توسط اداره اطلاعات شهرستان کامیاران احضار و پس از بازجویی توام با ضرب‌وشتم آزاد شدند. تا زمان تنظیم این خبر از دلایل احضار و بازجویی این شهروندان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

روز پنجشنبە ٢٦ مردادماه ١۴٠٢، کامبیز ندیمی شهروند دیگر اهل روستای “گازرخانی” از توابع شهر کامیاران نیز از طرف نیروهای امنیتی این شهر بە ادارە اطلاعات کامیاران احضار و مورد بازجویی و ضرب و شتم قرار گرفته بود. بر اساس این گزارش، کامبیز ندیمی بعد از چند ساعت بازجویی توام با ضرب و شتم و تهدید؛ آزاد شده است.

کولبرنیوز

Next Post

جان باختن سوختبر بلوچ بر اثر خارکی شدن خودرو توسط نیروهای مرصاد

ی آگوست 20 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it نیروهای مرصاد در جاده خیرآباد ایرانشهر یک خودروی سوختبر را خارکی کرده که منجر به کشته شدن یک سوختبر شد. به گزارش کولبرنیوز به نقل از کمپین فعالین بلوچ، روز شنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲، یک سوختبر بلوچ بر […]
photo 2023 08 20 01 32 03

You May Like