پیرانشهر؛ زخمی شدن یک کولبر با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

شامگاه پنج‌شنبە ١٣ مهرماه ۱۴۰۲، یک کولبر اهل پیرانشهر در ارتفاعات مرزی منطقه «دلاوان» با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، زخمی شد.

photo 2023 10 06 17 39 45

به گزارش کولبر نیوز، شامگاه پنج‌شنبە ١٣ مهرماه ۱۴۰۲، یک کولبر اهل پیرانشهر با هویت «مولود بی‌شیر»، در ارتفاعات مرزی منطقه «دلاوان» از توابع شهرستان پیرانشهر، با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، زخمی شد.

گفته می‌شود، این کولبرجهت مداوا بە بیمارستانی در ارومیە منتقل شدە است.
با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

تسلیم نشدن در برابر حجاب اجباری از دست آوردهای بازگشت ناپذیر انقلاب ژینا

ش اکتبر 7 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it آرمیتا گراوند، دختر نوجوان ۱۶ ساله، از روز نهم مهرماه ۱۴۰۲ پس از ضربات “حجاب‌بان”ها در مترو تهران نقش بر زمین شد، اکنون مدت شش روز است در حالت کُما در بیمارستان نظامی نیروی هوایی به سر می‌برد. […]
photo 2023 10 07 10 28 13

You May Like