پیرانشهر؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت صلاح بایزیدی

از سرنوشت صلاح بایزیدی شهروند اهل روستای “کانی باغ” از توابع شهر پیرانشهر، علی‌رغم گذشت بیش از ده روز از زمان دستگیری کماکان اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

photo 2023 08 26 21 25 07

به گزارش کولبرنیوز، علی‌رغم گذشت بیش از ١١ روز از زمان دستگیری “صلاح بایزیدی” شهروند اهل روستای “کانی باغ” از توابع شهر پیرانشهر کماکان اطلاعی از سرنوشت این شهروند در دسترس نمی‌باشد.
بر اساس این گزارش، تلاش‌های خانواده این شهروند جهت اطلاع از وضعیت او کماکان بی‌نتیجه بوده است و نهادهای امنیتی از دادن هر گونه اطلاعات در مورد وی خودداری می‌کنند.
بازداشت این شهروند بدون ارائه حکم قضایی صورت گرفته و تا لحظه تنظیم این گزارش از علت بازداشت و اتهامات منتسب به وی اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

صلاح بایزیدی، بامداد روز سه‌شنبه ۲۴ مردادماه ١۴٠٢، با یورش نیروهای امنیتی شهر پیرانشهر به منزل شخصی‌اش با توسل به زور بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

کولبرنیوز

Next Post

مذهب ابزار درونی کردن سرکوب کارگران و مردم زحمت‌کش

ی آگوست 27 , 2023
مذهب در جوامع طبقاتی امروز، در همان حال که اعتقادات توده‌های وسیعی از کارگران و مردم زحمت‌کش را تشکیل می‌دهد، ابزاری است در دست سرمایه‌داران و دولت‌ها تا از طریق آن مردم را با امید زندگی افسانه‌ای در دنیایی دیگر فریب دهند و حاکمیت نظام سرمایه‌داری و بهشت امروز خود […]
photo 2023 08 27 08 40 37

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی