پیرانشهر؛ بازداشت پنج کودک توسط نیروهای امنیتی 

هیدی یوسفی‌اقدم، شانزده ساله، فرزین نبی چهارده ساله،کومار نبی شانزده ساله، پیشوا نبی شانزده ساله و کارزان نبی پانزده ساله توسط نیروهای امنیتی در شهرستان پیرانشهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

telegram cloud photo size 4 5974438953895444409 y

به گزارش کولبرنیوز شامگاه یکشنبه ۲۸ آبان‌‌ماه ۱۴۰۲، هیدی یوسفی‌اقدم شانزده ساله، فرزین نبی چهارده ساله، کومار نبی شانزده ساله، پیشوا نبی شانزده ساله و کارزان نبی پانزده ساله توسط نیروهای امنیتی در شهرستان پیرانشهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، بازداشت هیدی یوسفی‌اقدم و کومار نبی، پیشوا نبی و کارزان نبی در منزل خانوادگی‌شان و بازداشت فرزین نبی توسط نیروهای امنیتی همراه با ضرب و شتم در محل کار وی واقع در خیابان ملارضا پیرانشهر صورت گرفته است.

نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این پنج شهروند کرده‌اند. تاکنون از دلایل بازداشت، محل نگهداری و اتهامات مطروحه علیه این پنج شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

Next Post

نهبندان؛ هشت کشته و زخمی از جمله چهار دانش‌آموز بر اثر تصادف خودروی سوختبر+ ویدیو

س نوامبر 21 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it بر اثر برخورد یک خودروی سوختبر با یک خودروی حامل دانش‌آموزان در محور سربیشه به نهبندان هشت نفر از جمله چهار دانش‌آموز کشته و زخمی شدند. کمپین فعالین به گزارش کولبرنیوز روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲، بر اثر برخورد یک […]
photo1700558740
Telegram Channel