پرهام پروری؛ تعیین زمان دادگاه پس از هشت ماه بلاتکلیفی

جلسە دادگاه رسیدگی به اتهامات پرهام پروری، از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری اخیر روز یکشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۲، در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

photo 2023 05 22 20 59 43

بنا به گزارش کولبرنیور، بر اساس احضاریەای که اخیرا به مازیار طاطایی، وکیل مدافع پرهام پروری از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری اخیر ابلاغ شده است، جلسە دادگاه رسیدگی این شهروند پس از هشت ماه بازداشت و بلاتکیلفی روز یکشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۲، در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد. گفته می‌شود که آقای پروری با اتهاماتی از قبیل اجتماع و تبانی، تشویش اذهان عمومی و مخدوش کردن پلاک تفهیم اتهام گردیده و در جلسه بازپرسی دادسرای اوین نیز که اواخر آبان‌ماه سال گذشته برگزار شده بود، اتهام «محاربه» از جمله اتهامات مطروحه علیه این شهروند بود.

پرهام پروری، ۲۵ ساله و فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی مکانیک، ورزشکار و دارای قهرمانی چند دوره ملوانی کشور و استان، اهل سقز، در تاریخ ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲، در جریان اعتراضات اخیر در تهران بازداشت شد. وی ابتدا به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل و از آنجا به زندان تهران بزرگ و نهایتا در ابتدای سال جاری به اندرزگاه شش زندان اوین فرستاده شد. پس از گذشت هشت ماه بازداشت و بلاتکلیفی این شهروند معترض، وضعیت سلامت او نگران‌کننده گزارش شده است.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن هفت کولبر در نوارمرزی نوسود

س مه 23 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it هفت کولبر اهل شهر پاوه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز، شامگاه دوشنبه اول خردادماه ۱۴۰۲، نیروهای نظامی رژیم در نوارمرزی نوسود به سوی دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که در […]
0C550490 04C6 404B 80DB 7045A6DFC79A

You May Like