هیات تخلفات استان کردستان حکم اخراج خانم سمیه اخترشمار را صادر کرد

سمیه اخترشمار دبیر یکی از مدارس مریوان توسط هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان استان کردستان از سر کارش اخراج شد.

2024 05 26 16.55.24

به گزارش کولبرنیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، اداره آموزش و پرورش مریوان در تاریخ بیست و سوم دی‌ماه ۱۴۰۲، در نامه‌ای به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان استان کردستان خانم سمیه اخترشمار را به «انتشار مطالب توهین آمیز و نشر اخبار کذب علیه نظام جمهوری اسلامی، عضویت فعال در کانال‌های غیرقانونی صنفی معلمان در فضای مجازی و درج مطالب تحریک آمیز در کانال صنفی معلمان مریوان و سروآباد و فرهنگیان ایران، طراحی سؤالات امتحان داخلی درس زبان انگلیسی در حمایت معترضان (نام بردن از معترضان در درک مطالب و سؤالات زبان) و نشر آن در فضای مجازی، حمایت از احزاب کورد اپوزیسیون  و نشر آن در فضای مجازی، انتشار تصاویر بدون حجاب خود در فضای مجازی و حمایت از شعارهای تفرقه‌ آمیز، انتشار تصاویر بدون حجاب دانش‌آموزان و درج شعارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، انتشار تصاویر فرزندش با البسه احزاب کورد در صفحه شخصی در فضای مجازی با شعارهای این احزاب و پرچم کوردستان و درج مطالب در کانال تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران» متهم کرده است.

هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان استان کردستان با استناد به نامه اداره آموزش و پرورش مریوان حکم اخراج این معلم کورد را در تاریخ بیست و هفتم اسفند ١۴٠٢ صادر کرده است.

سمیه اخترشمار، دبیر زبان انگلیسی ١٧ سال سابقه کار در آموزش و پرورش دارد.

کولبرنیوز

Next Post

مریوان؛ صدور حکم اخراج سامان کوشش از فعالین صنفی معلمان

ی مه 26 , 2024
حکم اخراج سامان کوشش، از فعالین صنفی معلمان شهر مریوان، توسط اداره آموزش و پرورش استان کوردستان، صادر شد. به گزارش کولبرنیوز، به نقل از شورای تماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، در تاریخ ۲۶ اسفندماه ١٤٠٢، حکم اخراج سامان کوشش از فعالین صنفی معلمان شهر مریوان با استناد به بند […]
IMG 7266

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی