برگزاری مراسم گرامیداشت هشت مارس در سنندج+ویدیو

برگزاری مراسم گرامیداشت هشت مارس در سنندج

روز یکشنبه 15 اسفند ماه، جمعی از زنان و مردان آزادیخواه و برابری‌ طلب شهر سنندج طی مراسمی با شكوه و نمادین 8 مارس روز جهانی زن را گرامی داشتند.

مراسم با یک دقیقه سکوت به یاد تمامی جان‌باختگان راه آزادی و برابری آغاز، و با یک قطعه شعر انقلابی در وصف مبارزات آزادی‌خواهانه‌ی زنان ادامه یافت. سپس قطعنامه‌‌ی روز جهانی زن توسط یکی از حاضرین قرائت گردیده و بر بند بند آن تاُکید شد.

سپس بخشی از مطالبات برحق جنبش زنان در قالب شعارهایی کوبنده سر داده شد، و فریاد رهایی از قید مناسبات ظالمانه و زن‌ستیز را طنین‌انداز نمودند.

در ادامه با تجلیل از مبارزات کنش‌گران و مبارزان راه رهایی از وضعیت موجود، و همدلی و حمایت از جنبش زنان در کنار دیگر جنبش‌های آزادی‌خواهانه‌ی ایران و جهان، شرکت‌کنندگان به رقص و پایکوبی پرداخته، و با پخش شیرینی به استقبال روز هشت مارس رفتند.

دوشنبه 16 اسفند ماه 1400

کولبرنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مراسم گرامیداشت روز جهانی زن در مریوان

د مارس 7 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it مراسم گرامیداشت روز جهانی زن در مریوان برپایه گزارش دریافتی جمعی از زنان و مردان آزادیخوا شهرستان مریوان روز یکشنبه 15 اسفند ماه با برپایی مراسمی در اطراف شهر فرا رسیدن روز جهانی زن را گرامیداشتند. شرکت کنندگان […]
2

You May Like