نهمین روز اعتصاب غذای رضا شهابی و تداوم نگرانی‌ها

تداوم نگرانی‌ها بخاطر وضعیت وخیم سلامتی رضا شهابی عضو هئیت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در نهمین روز اعتصاب غذای این فعال کارگری.

photo 2022 06 21 17 53 26

به گزارش سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه امروز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱٤٠١، اعتصاب غذای رضا شهابی از اعضای هئیت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد همچنان ادامه دارد.

این فعال کارگری و سندیکایی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت با هجوم پنج مامور اطلاعات به منزلش بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل گردید و از آن زمان تاکنون در این بند بازداشت می‌باشد.

آقای شهابی درحالی نهمین روز از اعتصاب غذای خود را پشت سر می‌گذارد که نگرانی‌ها از بابت سلامتی او بسیار جدی است. سندیکای کارگران شرکت واحد و تعدادی دیگر از تشکل‌های کارگری در داخل و خارج کشور از این بابت اعلام نگرانی کرده‌اند و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط این فعال کارگری و سایر فعالین بازداشتی جنبش معلمان و جنبش کارگری شده‌اند.

رضا شهابی در تماسی تلفنی که با خانواده‌اش داشته است، اعلام کرد است که تمام فعالیت‌هایش کارگری و سندیکایی است و هیچ جرمی مرتکب نشده، به همین دلیل در اعتراض به بازداشت و پرونده سازی و اتهامات واهی علیرغم داشتن بیمارهای زمینه‌ای دست به اعتصاب غذا زده است.

کولبرنیوز

Next Post

جانباختن دو سوختبر بلوچ بر اثر تصادف و آتش گرفتن خودرو

س ژوئن 21 , 2022
جانباختن دو سوختبر بلوچ اهل شهرستان دزاپ بر اثر آتش گرفتن خودرو سوختبر در منطقه تهلاب از توابع شهرستان میرجاوه. به گزارش رسیده روز دوشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱٤٠١ بر اثر تصادف و آتش گرفتن دو دستگاه خودرو سوختبر در منطقه تهلاب از توابع شهرستان میرجاوه دو سوختبر جوان جان […]
photo 2022 06 21 20 03 38

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی