مهرستان؛ مجروح شدن سه شهروند از جمله یک سوختبر بلوچ

در پی برخورد دو خودرو در مهرستان سه شهروند از جمله یک سوختبر بلوچ مجروح شدند.

IMG 5662

به گزارش کولبرنیوز، روز پنجشنبه ۳ خردادماه ۱۴۰۳، در پی برخورد یک خودروی پژو ۴۰۵ سوختبر و یک خودروی پراید عبوری در دوراهی گورک واقع در شهرستان مهرستان، سه شهروند از جمله یک سوختبر مجروح شدند.

هویت سوختبر مجروح “نادر محمودزهی”، ۳۵ ساله، فرزند مندوست، اهل روستای علی‌آباد واقع در شهرستان ایرانشهر عنوان شده است.

گفتنی است در پی برخورد دو خودرو، سرنشین مجروح خودروی سوختبر به بیمارستان خاتم الاانبیاء ایرانشهر و دو شهروند مجروح دیگر به مهرستان منتقل شدند.

از هویت مجروحان دیگر تا زمان تنظیم گزارش اطلاعی در دسترس نیست.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۳ میلادی دستکم ۱۷۲ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۴۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی که از این آمار ۱١ تن کودک بودند.

کولبرنیوز

Next Post

آبدانان؛ جانباختن دو کارگر و زخمی شدن دو تن دیگر

ش مه 25 , 2024
انفجار در یک ساختمان در آبادان، منجر به جان باختن دو کارگر و مجروح شدن دو تن دیگر گردید. به گزارش کولبرنیوز، در پی انفجاری که روز شنبه ۵ خردادماه ١۴٠٣ در یک ساختمان مسکونی در خیابان سید صلاح الدین محمد رخ داد، دو کارگر جان خود را از دست […]
IMG 5663

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی