مهاباد؛ فشار و تهدید کسبە و بازاریان در آستانه اعتراضات سراسری ۱۴۰۱

بنا به گزارشات رسیده، نهادهای امنیتی شهر مهاباد، کسبه و بازاریان این شهر را تحت فشار گذاشته‌اند تا از بستن مغازه‌های خود در سالگرد اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ خودداری کنند.

20221116 2 png4ab647 image

به گزارش کولبر نیوز، به نقل از منابع محلی، نهادهای امنیتی در شهر مهاباد، کسبه و بازاریان این شهر را جهت نبستن مغازه‌های خود در سالگرد اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ تحت فشار گذاشته‌اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی از بازاریان تعهد گرفته‌اند که در روز ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲، یعنی ساگرد قتل حکومتی ژینا امینی و شروع اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، از شرکت در اعتصابات و بستن مغازه‌های خود، خودداری کنند.

این تهدیدات و اقدامات نهادهای امنیتی علیه بازاریان در شهر مهاباد در حالی است که سال گذشته در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، کسبه و مغازه‌داران در اغلب شهرهای کردستان به طور چشمگیری برای روزهای متوالی دست به اعتصابات سراسری زده و واحدهای کسب و کار خود را تعطیل کردند.

Next Post

البرز؛ سارا سیاه‌پور، فعال صنفی معلمان از محل کار خود اخراج شد

ی آگوست 27 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it سارا سیاه‌پور عضو انجمن صنفی معلمان توسط هیات تخلفات آموزش و پرورش استان البرز، با صدور حکمی غیرقانونی از محل کار خود اخراج شد. به گزارش کولبرنیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، امروز یک‌شنبه پنجم شهریورماه […]
photo 2023 08 27 19 13 33
Telegram Channel